Retourneren
Het is mogelijk dat een product bij ontvangst toch niet is wat u er van had verwacht en om deze reden het product graag wilt retourneren. Dit is geen probleem.
U mag een artikel, binnen 14 dagen na ontvangst, aanmelden voor retour. U dient dan binnen 14 dagen na ontvangst een email te sturen naar ons email adres info@craftsupplies.nl. Bij retourneren per post zijn de kosten hiervan voor de klant.
U kunt gebruik maken van ons retourformulier. Klik hier.
U kunt gebruik maken van het het Europees modelformulier voor herroeping (zie hieronder)
Retourneren is mogelijk, indien;
- het artikel compleet, onbeschadigd en in originele staat is;
- de originele verpakking van het artikel onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk);
Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen?
Heeft u een ander artikel ontvangen dan hetgeen u heeft besteld (een verkeerd artikel)? Of heeft u een beschadigd artikel ontvangen? Neem dan z.s.m. contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar of het juiste artikel zult ontvangen. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Beschadiging door gebruik
U mag het product testen zoals u ook in de winkel zou doen. Is het artikel dat u wenst te retourneren dusdanig gebruikt of beschadigd, dan wordt de koper verantwoordelijk gehouden voor de waardevermindering.
Ruilen van een artikel
Wilt u een online bestelling omruilen? Neem dan eerst contact met ons op. In overleg kunt u het artikel retour sturen en sturen wij u een ander artikel toe. Na het retour ontvangen van de om te ruilen bestelling wordt de nieuwe bestelling opgestuurd. Eventuele kosten zullen worden verrekend. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Dit wordt in het geval van omruilen verrekend met de tweede zending.
Klachten:
Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze artikelen of service.
Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 dagen een reactie op uw klacht.
U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
- Neem per email info@craftsupplies.nl of telefonisch contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar gedurende de werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 0641674523. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
- Wij vragen u om uw klacht dan zo compleet mogelijk te omschrijven.
- Wij zullen uw klacht beoordelen en zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
- Zodra we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.
- Een definitief antwoord ontvangt u binnen 14 dagen na de ontvangstbevestiging.
Bent u het niet eens met de beslissing?
- Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk (http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht) De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
- Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Bijlage I: Modelformulier voor herroeping
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
- Aan: Craft Supplies
Ondernemerscentrum Vlamoven,
Vlamoven 34, 6826TN Arnhem
info@craftsupplies.nl / info@trend-nl.nl
- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffendede
- verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
- de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
- de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
- herroept/herroepen*
- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- [Naam consumenten(en)]
- [Adres consument(en)]
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.