Veel gestelde vragen.

1. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
2. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
3. Wat is de levertijd?
4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
5. Is een ICL levering (intracommunautaire levering) mogelijk?
6.
Ik wil een artikel op jullie site www.trend-nl.nl en een artikel op jullie site www.craftsupplies.nl plaatsen. Moet ik dan 2 keer de verzendkosten betalen?

 

 

1. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

  • Selecteer het gewenste product.
  • De verwachte levertijd staat vermeld boven de knop “ in winkelmand”.
  • Geef aan hoeveel exemplaren u van dit product wilt ontvangen (standaard staat dit op 1, maar u kunt dit aanpassen).
  • Leg het product in de winkelwagen door op “in winkelmand” te klikken.
  • Wanneer u klaar bent met het maken van uw bestelling klikt u op “kassa” links boven in het scherm.
  • U loopt nu diverse stappen door waar u uw gegevens in kan vullen en de gewenste verzend methode kunt selecteren.
  • Als één na laatste stap kunt u de gewenste verzendmethode kiezen.
  • Als laatste stap kunt u de betalingsmethode bepalen.
  • U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven email adres.

 

 

2. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven email adres. Mocht u deze niet ontvangen kijk u dan eerst of deze terecht is gekomen in uw spam box. Als dat niet het geval is, neem dan contact op met de ons b.v. per email: info@craftsupplies.nl. Wij controleren dan of wij uw bestelling ontvangen hebben.

 

3. Wat is de levertijd?

Bij de producten is de verwachte levertijd vermeld. Let wel, dit is een indicatieve levertijd. Dit staat vermeld bij het openen van het artikel bij beschikbaarheid: Levertijd …. Werdagen (op zaterdag en zondag worden er geen bestellingen verwerkt of bezorgd).

Een enkele keer kan dit langer duren dan de verwachte indicatieve levertijd. Mocht de verwachte levertijd overschreden worden dan laten wij u dit per email weten.

 

4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat is mogelijk.
U kunt dit aangeven bij het afronden van uw bestelling. Er worden dan geen verzendkosten berekend. U kunt dan het beste een afspraak maken omdat er niet de hele dag iemand aanwezig is in ons magazijn.

Als u betaald met Ideal kunt u ons een dag aangeven wanneer u uw bestelling op wilt komen halen dan leggen wij deze bij de receptie neer en kunt u deze op de afgesproken dag tussen 9.00 en 17.00 uur afhalen.

 

5. Is een ICL levering (intracommunautaire) mogelijk?

Ja dat is mogelijk als vooraf uw BTW nummer doorgeeft van een niet Nederlands bedrijf. Na controle van dit nummer maken wij een factuur voor u zonder BTW. U hoeft geen BTW in Nederland af te dragen als u in het bezit bent van een geldig (niet Nederlands) Europees BTW nummer. De bestelling moet dan wel naar een adres buiten Nederland gestuurd worden.

U kunt wel een bestelling plaatsen via de site, maar hoeft deze nog niet te betalen omdat het bedrag wat de site aangeeft inclusief BTW is. U kunt dan kiezen voor de optie bij betalen: overmaken. Als u dan een email stuurt met uw BTW nummer of dit bij de opmerkingen zet met de mededeling dat u een ICL levering wilt, dan sturen wij u een factuur per email zonder BTW en kunt u deze overmaken.

 

6. Ik wil een artikel op jullie site www.trend-nl.nl en een artikel op jullie site www.craftsupplies plaatsen. Moet ik dan 2 keer de verzendkosten betalen?

Nee dat hoeft niet. U kunt op beide site´s een bestelling plaatsen. Als u bij 1 bestelling kiest voor de juiste verzend methode dan kunt u bij de andere bestelling kiezen voor de optie ophalen. Graag wel duidelijk aangeven bij opmerkingen, of een email sturen, dat u beide zendingen in 1 pakket wilt ontvangen.

 

Product added to wishlist
Product added to compare.

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website beter werkt voor de bezoeker. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze web statistieken.